sobota

Ogłoszenie wyników

Ponieważ jestem osobą bardzo obowiązkową i mimo że to zabawa traktuję obietnice które daje bardzo poważnie dlatego nie przedłużam terminów i losuję zwycięzcę w dniu, w którym obiecałam. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym przy tej okazji nie powiedziała znów paru słów co mi się podoba a co nie :)
Mianowicie dotyczy dotrzymywania terminów losowań - rozumiem dzień czy dwa, ale pół miesiaca przeciągać termin to juz przesada :)
Dobra koniec biadolenia...
Losowanie odbyło się tradycyjnie, sierotką byłam ja we własnej osobie bo nikogo nie uświadczyłam w domu :)
W moim wakacyjnym Candy wzięło udział 22 osoby - które po spełnieniu wszystkich twardych warunków, przetasowaniu, "trafiły" do koszyczka :)

Moja reka wylosowała jeden los:

.
.
.
.
.
i tym sposobem zwyciężczynią w moim drugim Candy jest:






LUSIACZKO

Gratuluję serdecznie i czekam na adres do poniedziałku


Wszystkim Wam serdecznie jeszcze raz dziękuję za udział, \ze nie zawiodłyście niebawem kolejna zabawa :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej. Mnie znów szczęście ominęło:-((

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurraa! To jest najlepsza wiadomość w ostatnim czasie :-) bardzo się cieszę, nawet nie wiesz jaką mi radość sprawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, cieszę się razem z Tobą. Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje :D a komentarza nikomu sie nie udało dodać?? tego szcześliwego? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety - do 500 jeszcze brakuje kilkunastu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę a zwyciężczyni gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozdrawiam