poniedziałek

Szalona Aga i jej candy,kolejne wyzwanie i moje zaległości

To Ci Aga namieszała tym swoim Candy - jeszcze takich rzeczy nie widziałam :) Żeby pisać ile się chce, kiedy się chce i szanse rosną :)
Można wybrać sobie nagrodę, ale można wygrać też wszystko ze zdjęcia :) Zajrzyjcie tam koniecznie :)
 Dawno nie pisałam, ale nie znacz,y że leń mnie ogarnął - wręcz przeciwnie wzięłam chyba za dużo pracy na siebie na raz i wyrobić się nie mogłam. Powoli się odkopuję....
Na początek przedstawiam zaległą kaskadową karteczkę z okazji Dnia Edukacji Narodowej- czyli Dnia Nauczyciela


Na specjalnie zamówienie mojej 3 letniej chrześnicy powstała elfowa komódka, inspirowana kolorystyką nowego pokoju małej księżniczki.
Komódka ta jak się dziś okazało idealnie pasuje do  nowego wyzwania w Szufladzie 
"Nasze dziatki i ich szufladki"
 

Moja komódka powstała na bazie znanej i lubianej 4-o szufladkowej komódki ikeowskiej



7 komentarzy:

  1. Swietna niespodzianka dla chrzesniaczki,,,dziekujemy za udzial w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jakie piękne cudeńka! Komódka świetna! Podziwiam talent, naprawdę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny motyw na komódce! To papier czy serwetka? Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta elfowa komódka!! Ona jest z pudełek po zapałkach?? No po prosu śliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się komódka - muszę wreszcie zasiąść i spróbować taką po zapałkową zrobić .. och tego czasu ciągle mi brak dlatego tym bardziej podziwiam że macie czas na te twory cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozdrawiam